subota, 6. srpnja 2013.

OGRLICE - BOTUNI :)

...tralalala predstavljam vam svoje nove ogrlice :-)


...podloga je izrađena naravno od vune i to u finim dvostrukim stupićima na koju sam poslagala i sašila botune raznoraznih veličina, oblika i boja :-)


...iako se čini možda jednostavno ima tu isto dosta posla... prvo je tribalo razvrstati botune kako bi znala čime točno raspolažem pa od svake boje vune izraditi podloge...
i onda sam se samo prepustila inspiraciji da me nosi :-)


...na kraju prve runde jedva sam se odvojila od ovih ogrlica pa sam za utjehu ostavila sebi par komada a na mojoj facebook stranici u albumu: SHOP kreativna Kike 0-24h :-) provjerite koje ogrlice su trenutno dostupne :-))))














































...u međuvremenu sam naručila nove raznovrsne botune pa sam sigurna da će druga ili treća runda ovih ogrlica biti još zanimljivija...
pozzzzzzzzzzz :-))))))))))))