ponedjeljak, 29. srpnja 2013.

kraljica orgonita :)

...e lipi moji ja vam imam rodicu koja je isto umjetnik i vrlo posebna osoba...zove se Lea...ona se bavi izradom orgonita...
a za one koje ne znaju:

Orgonit je u svojoj uskoj definiciji obična smjesa smole, metala i kristala, međutim, ta 'obična smjesa' je predmet koji je napravljen s ljubavlju i s namjerom da širi mir, ljubav, zdravlje i harmoniju na bilo koga u neposrednoj blizini te na cijelu okolinu uključujući i biljni i životinjski svijet. Sva živa bića i cijeli biosustav Zemlje mogu osjetiti moć orgonita!
Orgonit vas prvenstveno štiti od elektro-smoga u vašoj okolici, kao i od negativne energije ljudi i predmeta koji vas okružuju. 

Čuva vaš organizam od štetnih posljedica stresa. 
Čisti i energizira vaš životni prostor i organizam i na taj način ubrzava proces ozdravljenja.


Ja imam nekoliko orgonita kod kuće koje mi je napravila Lea :-)


PIRAMIDU koju držim kod kompjutera radi štetnog zračenja :-)


PRIVJESKE na lančiću koje nosim uz razno razne odjevne kombinacije za dobru energiju mog duha :-)




...ja sam RIBA u horoskopu i ovaj sam dobila od nje na poklon za rođendan :-)


...i moje omiljeneeeeeeeeeeee SEX SIMBOLE koje držim kraj kreveta u spavaćoj sobi...ne tribam vam pisat zašto njih imam u sobi jel tako?! ;-)


...ukoliko vas zanima više informacija o orgonitima ili želite naručiti neki od njenih radova javite joj se putem njene facebook stranice: orgoniti chikasuifuukuu


...sad kad sam je pošteno izreklamirala bia bi red da napišem i šta sam ja za nju radila eeeeeeeeee...ona isto voli ljubičastu boju pa sam joj pretprošle godine napravila ljubičasti šal...imam negdi slike na ovom blogu nje i tog šala :-)

...a ovaj put iskreno rečeno dugo joj je tribalo dok je smislila šta da joj napravim uf uf uf...i tadammmmmmmmmmmmm evo ga unikatni kukičani ljetni top i to golih leđa :)













...kad sam ga završila bilo mi je jedino krivo šta nije moje veličine jer joj ga inače ne bi dala aaaaaaaaaaaaaaaaaaa presladak jeeeeeeeeeeeeeeeeeee :-)))))))))))))))))))))))))

blago ti se Lea...guštaj i za mene :-)


...i Sivko kaže da je top "mrak" :-)


mjauuuuuuu kiss kiss kiss :-)