ponedjeljak, 29. srpnja 2013.

SvEgA Po MaLo :)

...evo opet nakit...nakit...nakit...nakit ;-)

...kasnim sa objavom slika kao i uvik tako da je dio već udomljen...dio samo moj a dio ipak dostupan...uf...


...nikako se odlučit da li da zadržim sebi ovu gore rozo-tirkiznu narukvicu ili da je proslijedim dalje...


...ovo je moj šal od fine mekane tkanine...nastao od 2 šala crnog i crvenog...jednostavno a efektno...ravno izrezano i spojeno na rubovima u grop i to je to...ajme šta ja volim kombinaciju ovih dviju boja :-)



...nastavljamo dalje s ogrlicama od vune i botunima...ova je slobodna jer ja već imam ljubičastu pa mi ne tribaju dvi :-))))))))))


      


...ponosna vlasnica ove crne ogrlice s bordo botunima je moja rodica Lea koja je udomila sve skupa četri ogrlice jeeeeee...dvi od tkanine i vune i još jednu od vune na rese :-)




...i evo još malo mojih dragih jednobojnih ogrlica od vune i srebrenog lanca...trenutno nema više u pozamanteriji lanca koji ja koristim pa moram čekati dok im stigne nova pošiljka...bila sam naručila i preko ebaya ali mi je stigao mini lanac u kojeg ne mogu plesti ni kukicom broj 2 :-(







...i evo jedna krokodil ogrlica samo za mene napravljena :-)


...a kad sam već u ovaj post nagurala svega i svačega onda je i susid mačak Sivko zaslužia da i njega stavim jer se pojavia nakon xxx dana s novom ogrlicom :-)