četvrtak, 3. prosinca 2015.

♥ dvi sestrice ♥ prrrrrrrrr prrrrrrr

...tralalala moja je maca dobila sestru...ovako nji dvi guštaju na balkonu...sreći mojoj nema kraja :)

 ♥ Grofica & Tiki ♥













 ...Tiki obožava pozirati aaaaaaaaaaaaaa slatka li je :)

 ...ovako to izgleda kad ih razdvojim jer nisu bile dobre ;)


 ...moja Grofe svaki dan kad izađe na balkon pomiriše sve pitare a pogotovo procvale cvijetiće :)


 ...a Tiki boli briga za cviće samo bi se igrala ;)
 
 ...a vidite li ove malene cvjetiće kako su mi samo procvitali jeeeeeeeeeeee....Grofe ih obožava :)))))))))

...osim mog lipog cvića na balkonu posadila sam i zimske sadnice u malene pitariće isprid kuće...





...morala sam se pofalit s ovim mojim radostima iako nemaju veze s pletenjem ali imaju veze sa kreativnim radom e cmokaaaaaaaaaaa ;)

...a ovo su friške slikice od danas...prrrrrr a šta će te sa mnom kad ludo volim mace e prrrrrrrrr