ponedjeljak, 14. prosinca 2015.

...kakve mame takve kći ;)

...kad se dvije žene intezivno druže onda postanu najbolje prijateljice...a kad te dvi žene na ta druženja stalno vode svoje kćerkice onda i one postanu nerazdvojne prije eeeeeeeeeeeeeeee ;)

...jučer ste imali prilike vidjeti kK komplete koje sam radila za majčice a danas vam predstavljam slične ali ne iste kK kapice GROZD za djevojčice :)

...ova je napravljena za Katarininu kćerku Anteu koja ima 6 godina...kapa je prevelika za moju malu lutku pa sam je slikala na ovoj velikoj ali bez kose jer je ipak manja od kapa za odrasle...bijela i pink boja...








...evo usporedba obe kape di se vidi razlika u porubu pasice te različitim cvijetovima...





...a ova druga kapa napravljena je za Blankinu kćerkicu Taru koja ima 3 godine...prevelika je za moju lutku ali nisam imala bolji model...






 
...a ovo su trakice koje sam im napravila na poklon...ne znam koja je djevojčica koju odabrala pa ću ih objaviti samo jednu izad druge bez ikakvih napomena...













...na kraju ove lipe priče mogu samo zaključiti da je lipo imati prijateljicu jeeeeeeeeeee :)