nedjelja, 13. prosinca 2015.

...slični kompleti....

...kad je Katarina nedavno ugledala moj komplet MINI GROZD u ljubičastoj i plavoj kombinaciji boja poželila je isti...problem je bio samo što te nijasne boje više nema jer sam ih kupila prošle godine a nisam stigla sebi tada nego tek neki dan napravit...ali bez ikakvog problema našla sam drugu predivnu nijansu plave i ljubičaste boje i napravila Kati komplet...eh još nešto je zanimljivo a to je da ona toliko voli svoju priju da sam i za nju napravila slični komplet :)

...prvo krećemo s kK kompletom MINI GROZD čija je ponosna vlasnica Katarina :)






















 Katarina je poslala i slikicu jeeeeeeeeee :)


...a sad fotkice oba kompleta kako bi vidili razliku u redosljedu slaganja istih boja...na taj način postigla sam da obe imaju UNIKAT :)







...i evo detaljno drugi kK komplet MINI GROZD čija je ponosna vlasnica Blanka :)



























...i ovo nije sve e samo ću vam o tome pisati sutra...izdat ću vam samo o čemu se radi hehehe ;) 

...Kate je za svoju kćerkicu i kćerkicu svoje prije poželila iste kapice a ja sam napravila slične naravno jer i one zaslužuju UNIKAT :)