srijeda, 9. studenoga 2016.

...čupavi stupići ;)

...s obzirom da sam na ovom blogu napisala 955 članaka (vauuuuuuuuuu) nećete mi zamjerit kad naslovi ponekad zvuče ćudno kao današnji...nije mi lako smišljat svaki put priču i naslov...ipak koliko ćudno naslov zvuči na početku morate priznati da kroz daljni tekst skužite sami zbog čega sam ga nazvala tako e ;)







...današnji slučaj ću vam baš namjerno analizirat jer eto danas mi se tipka malo duže hehehe...riječ ČUPAVI vezana je uz novi model kape koji sam izradila s omiljenim bodom a naziv će joj biti kK kapa ČUPAVAC a riječ STUPIĆI vezana je za stari model šala koji sam izradila uz ovu kapu a on ima naziv kK šal STUPIĆI...eh a sad imam problem jer neznam kako ću ovaj komplet nazvat pa ću to riješit tako da ga dodam u kategoriju kK kompleti MIX tralalalalalala...







...još samo da napomenem da sam ovaj komplet napravila sebi i nemože se ponovit u ovoj šatiranoj vuni jer sam je kupila prošle godine u pozamanteriji...ali zato im brdo jednobojnih boja koje se mogu kombinirati...uskoro radim takav jedan model s kombinacijom dviju boja pa će vam odma bit jasno kako je to super vidit...rese će se bolje istaknit nego kod ove šarene vune...al eto meni je lipo i ovako i jedva sam dočekala da je završim jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)







...tako sam sritna šta sam uspila sebi pozavršavat neke komplete koji čekaju po par godina jeeeeeeeeeeee...par dana bolovanja od viroze debelo se isplatilo...bez brige vaše narudžbe nisu zanemarene ;)