ponedjeljak, 21. studenoga 2016.

...šarena KAPA...

...ova kapa nastala je od ostatka vune koji mi se stalno gomila...dok izrađujem neku kreaciju dogodi se da neke boje ostane sasvim malo i kasnije je nije moguće iskoristiti za neki veči projekt pa je skupljam i skupljam i skupljam i onda sam sad odlučila da ću svako malo napraviti dječji šalić mini chains ili neku od kapa...te ću radove darivati kroz nagradne igre...bit će šareno sve jer ću uvik upotrijebiti nekoliko boja ali će bit isto lipo i slatko e ;)


...i da ne duljim više predstavljam vam prvi takav projekt koji je već u nagradnoj igri koja traje do 23.11.2016. godine na mojoj facebook stranici kreativna Kike pa ko želi još se stigne priključiti jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)





...dragi moji fanovi fala vam jer ste mi podrška sve ove godine...zato ću vas od sad darivati još više...fala vam od srca što ste zajedno omogučili da moja stranica sakupi više od 3000 LIKE-ova :) love you all :)