subota, 3. listopada 2015.

...ima tu svega ;)

...ono kad si sam i nigdi nikoga...odmaraš živce i puniš baterije...najlipše je meditirat na ovakvom mistu...složit će se mnogi sa mnom...posebno sam sritna jer od nedavno živim 100 m od mora ali doslovnooooo...je da je stigla jesen i nema više kupanja al šetnja uz more je nepocjenjivo iskustvo :)

 ...ili vožnja biciklom...uf predobro...za duh i tijelo :)
...i to moja bika samo mojaaaaa...uskoro će dobit makeover u kK stilu uf jedva čekammmm...
 
...eto tila sam vam samo reč koliko sam sritna šta sam dobila OVO samo da još budem mudra...pa da iskoristim svaki sunčani dan...e Kike moraš!!!


  
...a kad ne skitam onda sam u radioni ili na kompu ;)
 ...i dok sve to radim lajkovi moje stranice kreativna Kike rastu...zbog vas i samo radi vas :))))

 
...zato vas i darivam tako ćesto kroz razne nagradne igre...



...te dajem posebne pogodnosti poput...akcija 3+1 gratis :)



...a kad imam robe koje više ne nosim ili neki kK proizvod onda  stavim oglase u virtualni ormar na moje krpice :)



...a kad ne radim ništa od navedenog onda tipkam vama članak na blogu kreativna Kike e ;)

...ljubim vas sve i fala vam što ste uz mene sve ove godine...