četvrtak, 22. listopada 2015.

...Š A L...

...ajme više ne znam kako stavit naslov za novi 
kK MINI šal CHAINS
jer u zadnje vrime samo njih radim...eh to su primjetili mnogi a čak me jedna mama pitala da li radim još uvijek radim kape za bebe...naravnoooooooo...i uskoro će te vidit i tu malenu preslatku kapicu...sutra idem u nabavku vune za nju i još brdo šalova MINI hehehehe ;)




...ovaj je nastao za moju dragu ljubljenu nevistu koja mi je i sestra i frizerka i rame za plakanje...a zato šta je beskrajno volim i moram nekako podmitit da me farba svaki misec napravila sam joj ovaj šal  jeeeeeeee :)





...a i bliži se njen rođendan pa ih moram još napravit naravno unaprid da može nosit šta prije kad je zaladilo e...a ona vam ne voli kape nosit ako se pitate zašto nisam napravila komplet ;)