ponedjeljak, 19. listopada 2015.

CRNO bijeli MINI šal CHAINS

...još jedan u nizu...presritnooooo udomljen :)








...u istim bojama kao i moja TIKI...kaže ona:  
prrrrrrrr lip ti je Kike šal ma ono baš extra lip ;)



 
...neki dan sam ga napravila a jučer odnila i prije nego šta sam se vratila doma već su na facebooku-u osvanile Mirnine riječi hvale i ove fotkiceeeeeeeeee aaaaaaaa draga moja fala ti od srca...drago mi je da si zadovoljna...eh da fala ti i šta si mojim curama pokazala kako se sve može nosit šal...uredno i neuredno...hehehe genijalno si to rekla ;)




...još jednu malu sitnicu želim spomenit a to je da je Mirna jedna (malo je reč) predivna cura koja godinama zbrinjava pse i mace sa splitskih ulica i okolice...ali doslovno...ja pomognem kojom donacijom i podjelom na facebook-u ali ona je ta koja je njihov pravi heroj...zato koristim ovu priliku da vas sve skupa pozovem da se priključite našoj grupi na facebook-u koja se zove
i pomognete svojim donacijama 
i još bolje udomite nekog od njih :)

Veliko HVALA u ime svih šapica :)

 
Važna napomena: GP magneti ŠAPE dostupni su tokom cijele godine po cijeni od 10 kn komad a sav prihod od prodaje ide isključivo za naše napuštene šapice!

sve info putem e-maila: kreativna.kike@gmail.com