ponedjeljak, 12. listopada 2015.

kK MINI GROZD komplet :)

...drage moje internet mi opet radi tralalalalala (ah taj zločesti VIP) pa evo i novog članka :)

...danas vam tipkam o prvom kK MINI GROZD kompletu čija je ponosna vlasnica moja draga Monika :)



















 ...ovakve famozne komplete planiram sebi napravit...za sad sam izradila samo tri šala...aaaaaaa zaboravila sam vam objavit ovaj zadnji uf...evo oću do kraja tjedna čim sredim slikice jeeeeeeeeeee...


...a za ovaj divan komplet sam se trampila s mojoj dragom krativkom...a šta ću kad mi je famozan njen nakit a ova nova kolekcija Desire Només / Chainmaillle & scalemaille artisan jewelry leptirića jednostavno je must have ;)

...ja sam odabrala (zna se) ljubičaste leptiriće jeeeee...

 
...a evo kako trenutno izgleda moj radni kutak di se odmara ostatak njenog nakita ;)





...ovaj ljubičanstveni stalak na leptira rezerviran je samo za LJUBIČASTE naušnice Desire Només...ma obožavam ih ja sveeee...i crvene i plave i zelene...
   

 ...ovdi se nelaze te ostale naušnice i od kK e ;)

...a sad lipo trk na Desire Només / Chainmaillle & scalemaille artisan jewelry pa izabrati nešto za sebe nećete požalit virujte mi...pusaaaaa