četvrtak, 7. studenoga 2013.

...jedno kratko ali slatko putovanje :)

...hej drage moje...nadam se da ste mi sve dobro?!

...danas ću s vama podijeliti moje vikend putovanje :)

...mislim da će te svi prepoznati slike ovog starog mosta...naravno riječ je o Mostaru...ne tribam vam puno objašnjavati o ovom gradu pa uživajte u fotografijama...ko zna možda poželite odmah otputovati tamo...ja vam savjetujem da to i uradite ;)


















































...u Mostaru sam kupila ovu ljubičastu torbu :)


...i ovu predivnu pašminu :)


...ukoliko vas put odvede u ovaj grad toplo preporučam svima smještaj u hotelu City Hotel Mostar




...od hotela do osoblja sve je bilo na nivou...ja dajem čistu desetku ;)


...i obavezno posjetite njihovom SPA centar i restoran Del Rio koji se nalaze u blizini hotela...nama je bilo savršeno :)



...za one željne noćnih izlazaka preporučam disco 
club Pink Panter koji se smistio odma ispod hotela...tako da se samo tribate lipo uredit i spustit liftom na -1
...a divote netriba vam ni jaketa ni ključ od auta ;)
...cijene su jako povoljne a glazba je ka i bilo kojem disku (ono umca umca umca kako moje curke kažu) ...uf ja sam se dobro isplesala...po povratku u sobu već sam u liftu izula štikle (zeza mene moj dragi: "a rekla si da možeš plesat cilu noć" grrrrrrrrrrr) i tako hodala sve do sobe jer je po cilom hodnikom postavljen predivan meki tapet...uf melem za moje nogice :)

...po povratku kući prvo smo svratili u Međugorje...oblačan dan ali puno svita i šušura :)





















...suveniri iz Međugorja <3



...nakon Međugorja otišli smo u Etno selo Herceg
...predivno nešto...obavezno posjetiteeeeee...








...obašli životinje...



...ovaj magarac mi je zamalo pojia šal...jedva ga je pustia...bidan moj šalić...




...ja te ljubim a ti čupaš šal...mangupe jedan ;)





...kupili smo domaćeg meda i čaja...





...ručali predobru spizu...




...to su ti medeni suveniri...





...eto što još reći nego da sam se lipo odmorila i "napunila baterije"...zaključila sam da je tokom godine bolje imati više kraćih putovanja nego samo jedno duže...financijski dođe na isto ali se radost iščekivanja, planiranja i samog putovanja duže osjeća i čovika čini više i duže sretnijim i zadovoljnijim...zato bi rado svima vama preporučila da se organizirate i pobignete negdi na koji dan i to svako par mjeseci ako je moguće...tu su i mega popusti koji su se pokazali kao odlična motivacija ljudima da krenu na neke destinacije za koje se možda nikad ne bi odlučili ili bi im bilo preskupo po punoj cijeni...

...ja mogu iskreno reći da mi se život prominia na bolje od kad sam krenila na ova kratka ali slatka putovanja :)
...i naravno zato što putujem s nekim ko isto kao i ja uživa u svemu tome :)

...sljedeće putovanje planiramo s dicom pa će i to biti jedna lipa pustolovina...jedva čekam jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)
pozzzzzzzzzzzzz svima :)))))