utorak, 5. studenoga 2013.

RuKaViCe :)

...s obzirom da vam do sada nisam pisala detaljno o mojoj ponudi rukavica odlučila sam ovaj post upravo njima posvetiti :)
...za sada izrađujem samo rukavice "bez prstiju" za koje sam mustru sama napravila :)


...rukavice mogu biti jednobojne ili u kombinaciji dviju ili više boja a sve prema vašim željama...

...rukavice s fotografija su izrađene prema narudžbi u ove dvije boje koje ne čine neki veliki kontrast pa ove fotografije nisu baš najbolji primjer dviju boja ali mislim da se vidi dovoljno dobro...čim izradim neke nove odmah ću podijeliti s vama jeeeeeeeeeeeee :)


...na ovoj fotografiji sam vam pokazala primjer dvobojnih rukavica i to u veličini za odrasle (od 15-99 godina) i djecu (od 10-14 godina) bez dekoracija...
...na DJEČJIM rukavicama sam stavila oznake B1 i B2 što je isto kao oznake BOJA 1 i BOJA 2 na ODRASLIM rukavicama...tako da mi možete napisati ili jedne ili druge oznake kako god vam je lakše...važno je samo da mi točno napišete koji dio rukavice ide u koju boju pa tako neće bit zabune tj. ja neću naopako poredati boje :)

...ukoliko želite više od dvije boje javite mi se s detaljnim opisom na 
pa ću za vas izraditi te koje zamislite...jeeeeeeeeeeeee

          ...ovo su rukavice za odrasle bez dekoracija...




...ovo su rukavice za odrasle i djecu sa različitim dekoracijama: cvjetić, mašnica, krugić...






...dekoracije možete kombinirati prema želji i one mogu biti različite što znači da na jednoj rukavici može biti npr. mašnica a na drugoj cvjetić...znači sve su mogućnosti dostupne samo mi morate jasno naglasiti prilikom narudžbe što točno želite :)

...na dnu svake rukavice nalazi se vezica koja osim što služi kao ukras ima i svoju svrhu a to je da možete vezati rukavicu uz ruku kako bi vam bolje pristajala...


...nadam se da sam sve jasno prikazala fotografijama i da će te tako lakše smisliti svoje idealne rukavice u bojama koje su vam najdraže...


...ukoliko imate neka pitanja vezano za izradu rukavica ili bilo koju izradu mojih radova javite se slobodno putem 
e-maila: kreativna.kike@gmail.com

...hvala svima i veliki pozzzzzzzz kK