srijeda, 27. studenoga 2013.

* kreativna Kike & Eli*s Fantasy *

...dame moje lipi pozdrav svima :)


...danas vam predstavljam svoju sedmu uspješnu razmjenu koju sam odradila sa kreativkom 


...iza ovog brenda krije se jedna mlada kreativna cura imenom Jelena...ona radi predivan & 100% unikatan nakit od kože i drugih razno raznih materijala...da je to istina uvjerite se sami na sljedećim fotografijama...više o njoj i njenom radu možete saznati na facebook stranici:



...Jelena je za mene izradila nekoliko vrsta nakita...



...ovu predivnu šarenu OGRLICU <3






...i ovaj savršeni komplet <3


...ja sam naručila NARUKVICU :)


...i NAUŠNICE jer sam RIBA u horoskopu :)


...a ovaj LANČIĆ na RIBU sam dobila na POKLON :)
...fala Jelena baš si me ugodno iznenadila <3<3<3


...imam sada predivan komplet RIBA ;)



...kreativna Kike je prema Jeleninim željama napravila ova dva pletena kompleta...

...BiJeLi...











...SiVi...






...ove rukavice je dobila na POKLON kao zahvalu za razmjenu :)





...tralalalala...to bi bilo to...kad se fotografiram sa kompletom RIBE objaviti ću fotke...pozzzzzzzzzzzzz svima a tebi Jelena šaljem pusu i veliko HVALA :)