subota, 23. studenoga 2013.

...moja mica maca :)

...s obzirom da već dugo vrimena nisam objavljivala (krcato) fotografija moje mica mace vrime je da vas malo "zatrpam" kako bi vas uvjerila da Tigra i ove jeseni predano i istinski sudjeluje u stvaranju svih vaših radova ;)



...moram je javno pohvaliti jer je ona jedna od rijetkih maca koju ne zanima klupko vune za igranje niti joj je fetiš rasparati neko skoro gotovo pletivo tako da je zbog toga neizmjerno volim :)




...njena uloga u stvaranju vaših radova je spavanje na mojim nogama...tada dosegne vrhunac svoje meditacije s kojom jako pozitivno utječe na mene i moje pletenje pa je to jedan od ključnih razloga zbog čega moja pletiva izgledaju tako posebno ;)



...draga Tigra fala ti za svu podršku koju imam od tebe i što vjerno čuvaš mene i moja pletiva mjauuuuuu...love you...



...prrrrrrrrrrrrrrrr...prrrrrrrrrrrrrrrrr...prrrrrrrrrrrrrr...