ponedjeljak, 13. siječnja 2014.

kK & Beyonce :)

...hej lipe moje evo sam skupila par svojih fotkica koje nastaju prilikom izlaska iz kuće...posebno na njima je to (što nosim kreacije kK ;) što se ja i moja prija Beyonce slikamo skoro uvik zajedno :)




...rekla sam sinu da ću mu skinit poster s vrata ako me naljuti i nalipit na vrata svoje sobe eeeee samo ću onda imat jedan problem a to je da se neću moć slikat s njom više jer mi smeta mali ormarić koji se nalazi kraj mojih vrata :(



...u svakom slučaju uvik mogu napraviti fotografije u nekom od svojih posebnih raspoloženja...

kao npr. kad migam dragome zavodnički...


...ili ga poželim ogrebati kao maca...grrrrrrrrrr ;)


...evo kaže Tigra da ja to odlično izvodim ali da sam joj malo dosadila...i da je vrime da dođe proliće pa da odem vani na sunce se slikavat a ne po kući da ona može u miru spavat eeeeeeeeeeeeee...



...pozzzzz svima prrrrrr prrrrrrrrrr