subota, 18. siječnja 2014.

...pleteni ŠAL i KAPA...novi model TROKUT :)

...uf uf uf drage moje evo sam uređivala fotografije pa sam našla još jedan zalutali božićni poklon :)

...ovaj je otišao kod gospođe Marije (majčice mog dragog)




...ovaj model sam prvi put radila i nazvala sam ga TROKUT jer je cili izrađen od malih trokutića :)



...mustru sam osmislila po modelu na RUPE koji vam se svima jakoooooooooo sviđa :)




...ukoliko poželite upravo ovakav model želim vam naglasiti da uz njega možete dobiti onaj veliki CVIJET :)




...komplet mogu izraditi i u dvije ili više boja a sve prema vašim željama drage moje mile ženice ;)




...to bi bilo to pa sad lipo navalite s narudžbama ovog lipog novog kompletića jeeeeeeeeeeeeeee :)

...draga gospođo Marija guštaje u kompletu :)

pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz