četvrtak, 23. siječnja 2014.

kK & ZHM :)

...tralalala predstavljam vam svoju 12. uspješnu razmjenu ali moram naglasiti da je ovo do sada bila 
NAJVEĆA razmjena :)

...već sa se prije minjala s ovom kreativkom i s obzirom da smo se jako dobro sprijateljile odlučile smo opet...riječ je o


...želim još napomeniti da mi je SVE izradila upravo onako kako sam zaželila i zato sam prezadovoljna :)
...e pa lipo sad krenimo redom...

...prvi komplet na MACE...




...drugi komplet na MACE...



...komplet KUĆICA koji mi je posebno prirastao srcu :)



...ovaj lančić na BRODOVE sam naručila za moju Ellu...



...a ovaj lančić KUĆICA je dobila isto Ella ali od Zvrkice na poklon...falaaaaaaaaaaaaa :)



...tralalalalala lalalalalalala :)





...sve je to stiglo lipo upakirano u ovu ukrasnu kesicu na šta drugo nego na MACE ;)


...NAUŠNICE su se montirale na komodu u dnevnom boravku kraj ostalih koje sam sebi napravila :)


...a kao što se da primijetiti svi LANČIĆI (i oni od Zvrkice od prošle razmjene) su udobno smješteni u moj kreativni kutak zajedno s ostalim nakitom od drugih kreativki i naravno blizu mojih pletiva da im bude lipo meko i toplo ;)








...draga Zvrkice sve nam je lipo i slatko i srcu milo i drago...joj jedva čekam u šetnjicu sa svim :)

...eh sad slijedi oni pleteni dio ;)

...šal & kapa na RUPE za madam Zvrkicu :)













...KAPA grozdovi...model koji je zadnji put uzela za stariju kćerkicu a ovaj put za sebe :)











...eh i taman dok sam šivala cvjetiće (a neki bili u teškoj komi) na rascvjetanu KAPU za njenu malenu kćerkicu dobijem neočekivanog GOSTA :)



...taj GOST je neke iznervirao a neke razveselio  ;)



...evo me svitu...ja sam maleni mačić koji se malo razbolio pa me teta Ivana ostavila kod Kike dok dragi Vando ne otvori svoju ordinaciju :)


...malo sam kunja dok je kK šivala one slatke cvjetiće ;)


...eh kad sam se uputila u sobu fotografirat kapu Tigra mi je jasno dala do znanja da je vrime da GOST ide kući ;)







...to je to šta se tiče dogovorene razmjene...ostali su još samo DAROVI koje sam napravila Zvrkici i njenim curama kao zahvalu za ovu predivnu razmjenu :)


...novi model OGRLICE samo za odvažne ;)





...maleni lančić za manju kćerkicu :)



...veći lančić za veću kćerkicu :)


...tadammmmmmmmm virovali ili ne došli smo do kraja za ovaj put...lipi pozzzz svima a tebi draga fala još jednom od srca :)