četvrtak, 2. siječnja 2014.

kreativna Kike & HTA :)

...juhuuuuuuuuuuu pozzzzzz svima 
sRiTnA vAm NoVa GoDinA!!!

...ja sam je odlučila započeti sa 11. uspješnom razmjenom koju sam odradila sa kreativkom Vedranom 
čiji brend nosi naziv:


...s njom sam već imala jednu razmjenu kada sam se trampila za onu malenu sliku sa crnom macom :)

...ovaj put riječ je o jednom specijalnom projektu koji je Vedrana izradila prema mojim željama a u svom prepoznatljivom stilu...nije slika nego natpis na drvu...
božićni poklon za mog dragog ljubljenog momka :)


...a u zamjenu za ovaj jedinstveni natpis Vedrana je odlučila da joj izradim šal za jednu djevojčicu imenom Jelena :)






...kao zahvalu za ovu razmjenu poklonila sam joj traku za kosu u istim bojama kao šal pa je tako Jelena dobila preslatki kompletić za svoj rođendan :)



...draga Vedrana fala ti lipa od srca šta si pristala na još jednu jedinstvenu razmjenu :)

pozzzzz svima kiss kiss kiss