utorak, 31. prosinca 2013.

mali znak pažnje :)

...za ostale članove uže obitelji napravila sam skromne darove za Božić pa je tako Jovanka (mama od moje neviste) dobila ova dva broša...
CRNO-SIVI :)


i CRVENO-BIJELI :)



...a Suzana (nevista od moje neviste) i Marta (kćer od Suzi) su dobile ove trake za kosu u njima omiljenim bojama :)


...ponosna vlasnica ove TRAKE za KOSU je Marta :)


...ponosna vlasnica ove TRAKE za KOSU je Suzana :)









...ha znate li onu igru: IZBACI ULJEZA SA FOTOGRAFIJE ;)
...moja Tigra je odlučila da je njoj isto misto na ovoj fotki :)



...i kao šlag za kraj SEBI sam POKLONILA ovaj POM POM lančić za pravi novogodišnji ugođaj :)



...drage moje evo stigao je kraj još jedne godine...svima vam fala od srca na iskrenoj i vjernoj podršci...volim vas puno...neka vam nova 2014 donese sve ono dobro što ove prošle godine nisu...volite se i veselite što je više moguće...pozzzzzzz i vidimo se dogodine :)
vaša jedna i jedina kK