nedjelja, 15. prosinca 2013.

...Mišela & Dora...

...drage moje žene, majke, kraljice...i sve kćerkice ovog svita...danas vam donosim priču o jednoj neraskidivoj i predivnoj vezi između kreativne Kike i jedne mame & kćeri...



...one su moje vjerne obožavateljice i nije prošla još nijedna jesen i zima a da njih dvi nisu nosile neke nove kreacije kreativne Kike :)



...ovog puta zaželile su identične TRAKE za KOSU s mašnama a RIKAVICE u istom stilu su dobile na poklon kao zahvalu za vjernost :)



...evo rezultati moga rada a uskoro fotografije njih dvi sa kompletićima uf uf uf jedva čekam :)



...za razliku od velike večine ponosnih vlasnica mojih pletenih radova Mišela & Dora se bez trenutka razmišljanja i ikakvih problema fotografiraju i pošalju mi fotografije a ja ih onda s ponosom objavim...fala Vam lipe moje zbog toga...a vama ostalima šaljem jednu motivirajuću poruku: ugledajte se u njih dvi i pošaljite svojoj kK koju fotkicu...bit ću Vam zahvalna od srca pleaseeeeeeeeeeeee :)



...lipo je znati da vas ima puno koji cjenite moj rad i nosite moje kreacije ali rado bi imala vaše fotografije pa makar i samo jednu zato vas ovim putem molim pošaljite miiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ih...falaaaaaaaaaa...love you all :)





...dragoj Mišeli & Dori neizmjerno hvala na svemu...imate doživotni popust na sve moje radove a ovog puta rukavice su vam zasluženi darovi :)

...fala vam za ovaj dobar osjećaj :)