četvrtak, 19. prosinca 2013.

...moj šareni ovratnik :)

...joj meni sritna li sam...ne mogu virovat da sam ga napokon završila...bidan moj šalić plela sam ga misecima...


...inače mi NE TRIBA toliko vrimena za jedan ovakav šal da ne bi bilo zabune!!! 
...ispletem ja njega kroz par popodneva :)



...nego tek sam ga neki dan završila jer bi mi kroz svo ovo vrime uvik uletia neki VAŽNIJI PROJEKT (narudžba od vas dame moje eeeeeeeeeeee) pa bi onda isplela jedan-dva reda i stavila svoj šal sa strane i zato je prošlo ohohoho vrimena...



...sva srića da sam se odlučila samo za ovratnik a ne neki duži šal jer sigurno ne bi bia gotov do iduće godine ;)



...ako netko od vas poželi sličan šal neka se javi sa upitom na e-mail: kreativna.kike@gmail.com



...toliko od mene za danas...pozzzzzzzz cure :)


ljubi vas vaša kK