četvrtak, 26. prosinca 2013.

kK & DPK :)

...s obzirom da je Božić izad nas napokon mogu početi objavljivati podijeljene poklone :)

...neke od poklona sam pribavila uspješnom (desetom po redu) razmjenom sa kreativkom:


...ako se sićate s njoj sam se već minjala za onu moju savršenu ljubičastu kutiju za nakit...e pa ovaj put sam naručila kutiju za kćerkicu od mog momka Ellu :)





...to je bila kutija uređena iznutra a ovako izgleda iz vani :)




...ova malena kutija je otišla u ruke moje drage neviste :)



...a Anita je od mene naručila izradu dviju kapa...

LJUBIČASTE sa mašnicom :)










...i SMEĐE sa cvjetićem :)








...a ovu ogrlicu sam joj izradila kao zahvalu za ovu predivnu razmjenu :)

draga Anita falaaaaaaaaaa ti od srca :)



...uskoro ostatak ovogodišnjih poklona...pozzzz

SRETAN BOŽIĆ svima koliko god vas na svitu ima!