ponedjeljak, 16. prosinca 2013.

* kreativna Kike & Zvrkica Hand made *

...tralalalalala...ovo je moja deveta uspješna razmjena :)

...ovaj put riječ je o kreativki 
koja radi sve i svašta a meni su se posebno svidili njeni medaljoni pa sam odlučila uzeti nekoliko :)

...prvi i najlipši je definitivno ovaj LJUBIČASTI...
to sam JA na slici jel takoooo ;) 



...prošetala sam ga odma istu večer na dan razmjene :)




...a ovo je moj drugi medaljon...u njega sam se isto zaljubila na prvi pogled...kako i ne bi kad smo na slici JA & TIGRA ;)


...uskoro fotkice JA & MEDALJON :)


...a ovo je treći medaljon koji sam poklonila za svetog Nikolu kćerkici od mog momka...uz njega je dobila i ovaj prstenčić kojeg smo na poklon dobile od Zvrkiceeee...jeeeeeeeee fala ti na tom lipom iznenađenju :)




...a u zamjenu za ova tri predivna medaljona Zvrkica je naručila da joj napravim dvije kape...

...za stariju kćerkicu ova crno-bijela napravljena po strogim uputama ;)





...prvi put sam radila ovaj cvijet :)




...od mene poklon za nju ova ogrlica :)



...i Zvrkica je za sebe naručila crveno-crnu kapu...








...tila bi s vama podijeliti i to da Zvrkica ima posebnu kapu zbog toga što jedina na ovom svitu ima zašivenu etiketu 
Kike kretivna
umisto
kreativna Kike


...dragi moj je očito prilikom rizanja malo falio ali nećemo mu zamjerit jer je 1001 napravio kako triba :)

...a kad smo već kod etiketa kreativna Kike izrađuje nove sa kratkim nazivom kK :)

****************************************************

...s obzirom da sam u zadnji tren saznala da Zvrkica ima još jednu malenu kćerkicu odlučila sam i njoj nešto pokloniti pa je dobila ovu ogrlicu...



...naša razmjena uz vrući čaj protekla je više nego dobro jer smo se smijale i smijale i jedva se rastale :)

...dogovorile smo još barem jednu razmjenu i neke zajedničke radionice s dicom pa eto jedva čekam da se nešto od toga ostvari...

...draga moja fala ti lipa na ovoj divnoj razmjeni i guštajte u kapicama...nas dvi sigurno oćemo u tvojim medaljonima :)

...a vas dame moje sve lipo pozdravljam i pozivam da zavirite na Zvrkicin profil jer će te naći svašta lipo a povoljno...pozzzzzzzzz