subota, 14. prosinca 2013.

...dobro se dobrim vraća...

...s obzirom da je ovo mjesec darivanja kretivna Kike je odlučila nekoga iznenaditi :)


...osobu koja sam izabrala nije slučajno već sam ciljano odlučila upravo nju nagraditi...riječ je o Ivani Puljak iz Splita...ona iskreno cijeni moj rad i trud te svakom prilikom podijeli moje novosti sa svojim prijateljima...to je za svaku pohvalu i ja joj se od srca zahvaljujem i ovim putem...
fala draga Ivana :)



...kad sam je kontaktirala vezano za ovu nagradu Ivana je bilo ugodno iznenađena što je i bio moj glavni cilj :)
...a drugi cilj mi je bio da napravim Ivani nešto u njenim omiljenim bojama pa kad je nabrojala crnu, crvenu, bijelu i smeđu smislila sam ove dvije ogrlice :)


..a ovo je bio njen komentar kad je paket stigao do njenih vrata: Draga moja Kike baš sam se obradovala poštaru...stiga mi je tvoj poklon preoduševljena sam...da sam sama birala ne bi tako dobro birala...upravo idem van i birala sam tuniku prema ogrlici...ma predobra stvar a može bit ka traka za kosu...hvala punnnooo. šaljem ti veliki zagrljaj potpore. čujemo se uskoro :)


...draga, skromna i predivna Ivana da je bar još više ljudi poput tebe ovaj svijet bi bio lipši :)