subota, 14. prosinca 2013.

...moja NOVA torba na cvitove...

...nakon dugotrajnog procesa izrade ove pletene torbe iskreno mogu reći da sa sritna šta je gotova i da se neću skoro upustit ponovno u sličan projekt...




...kad pregledate sve fotografije sigurna sam da će te se i vi dame moje složit sa mnom...




 ...i Tigri je puna kapa ove torbe...sve je poze izminjala a ja opet nisam bila gotova ;)




...uf ma bitno da je sad gotova tj. triba joj još sašit postavu i tek onda mogu u skitnju s njom...al to je lakši dio...



...s obzirom da sam ja jako nestrpljiva osoba nisam mogla dočekati i kraj šivanja platnene postave nego sam vam odma objavila fotkice ove moje lipe slatke nove torbe :)








 jeeeeeeeee blago mi se :)

pozzzzzzzzzzzz svimaaaaaaaaa :)

p.s. i da vam nije palo napamet naručit ovu torbu o ne ne ne ne dolazi u obzir ;)