nedjelja, 8. prosinca 2013.

...kK & Eli*s Fantasy...specijalno blagdansko izdanje :)

...u zadnje vrime sam ka malo dite (buni se moj sin) jer se stalno veselim sitnicama i kričim po kući od sriće (po njemu) za svaku nebitnu stvar...

...al ovo o čemu vam danas pišem nije malo nego stvano BIG iznenađenje i itekako BITNA STVAR :)

...evo o čemu je riječ: Jelena koja stoji iza brenda 


je nedavno izbacila kolekciju sa specijalnim blagdanskim popustom i kao rekvizite za reklamu svoga nakita koristila je i pletene radove koje sam joj isplela za našu razmjenu...to je za svaku pohvalu...prvo za ideju a onda za takvu gestu zato ti se Jele draga klanjam i s dubokim poštovanjem zahvaljujem :)

...ne bi tila ništa preuveličavat ali ljudi moji pogledajte fotografijeeeeeeeeeeee koje je napravila...ma ovo je ajme ne mogu ni izgovorit jer su mi oči pune suza radosnicaaaaaa od ponosa i sriće...draga Jelena fala fala fala bezbroj puta...odužit ću ti se nekako obećajem <3





...sav dostupan nakit od Eli*s Fantasy (s ovim posebnim blagdanskim popustom) potražite u njenom albumu:

Blagdanski popust -50%


...tralalalalala...Jele fala...pozzzzz cure...evo sad opet skakućem i idem sinu na živce hehehehe neka pati ;)