petak, 3. siječnja 2014.

...skromna DoNaCiJa...

...drage moje dame danas bi s vama podijelila jedno neobično iskustvo :)

...nedavno sam primila poruku koja je išla ovako:

...dobar dan vidjela sam vas na stranici kruh za poslje pa vas molim za pomoc. imam bebu 6mj nigdje ne radim niko me nece zaposli i niko mi nece pomoc pa vas molim za pomoc oko hrane i oko higijeskim potrebama molim vas i oprostite sto smetam.

...prvo bi rekla par riči o ovom portalu koji ona spominje...vjerujem da ste svi do sad već čuli za KRUH ZA POSLIJE koji može kupiti u većini pekara po ciloj Hrvatskoj...riječ je o kruhu koji VI kupite za ljude koji nemaju para da sami sebi kupe kruh pa onda u pekaru dođu po taj koji ste VI kupili za NJIH :)

...sve detalje o ovoj predivnoj akciji možete saznati klikom na ovaj link: 

Kruh Za Poslije - Portal Dobrote



...eh da se sad vratimo na Daliborku...uglavnom nakon par razmijenjenih poruka s njom pretpostavila sam da curi stvarno triba pomoć i da ne laže o tome šta piše pa sam joj odlučila poslati skroman paket ali od srca :)

...u njega sam stavila nakit koji ne nosim više te par komada odjeće za nju i sinčića...kupila sam nešto kozmetike i 
isplela im ove KAPE :)

melirana BEŽ sa CRVENOM mašnom za DALIBORKU :)











PLAVA na rige za BOJANA :)









...paket je stigao sigurno na odredište...Daliborka me zvala da se zahvali i imala je još jednu malu molbu a to je da joj napravim CRNU TRAKU za KOSU jer je kako ona kaže u žalosti zbog smrti svog oca...eh kako je odbiti...NIKAKO...idući tjedan ću joj napraviti tu traku i poslati a ona je meni obećala poslati fotografije nje i Bojana s mojim radovima...
a meni ne triba više od toga :)

pozzzzzzzzzzzzzzz