srijeda, 19. kolovoza 2015.

...kukičani lanci...

...kK šal CHAINS izrađen je kombinacijom 4 boja...neobičan je i zanimljiv...otkačen i poseban :)

...ukoliko ste ljubitelj klasičnih šalova možda se nećete pronaći u ovom modelu...ipak oni malo odvažniji sigurno hoće...ovaj šal je izrađen za moju prijateljicu Noru koja se oduševila jdnim sličnim modelom kako izgleda na slikama i zaželila svoj u ovim bojama ali kad sam ga napravila i ona ga probala nekako njoj nije bilo to TO :( 
...žao mi je zbog toga...dogodi se nekad da nam se očima nešto svidi al kad probamo nismo zadovoljni 100%

...drage moje ja vam mogu ispuniti želju i napraviti model u bojama koje želite ali ne mogu garantirati da će vam on stajati savršeno koliko god ja to istinski želila...fala vam na razumijevanju...pusaaaaaaaaaa