subota, 22. kolovoza 2015.

vesele resice

...evo su napokon na red došle kK naušnice RESICE :)

...i njih sam izradila sa novim kapicama pa su sada još lipše...a umisto malog kukičanog krugića dodala sam perlu pa su zbog toga još finije...uglavnom ja sam jako zadovoljna rezultatom pa se nadam da će i vas sve jednako oduševit :)

...prva kolekcija od 6 naušnica je već sritno udomljena kod Marijane koja obožava resice i koja me je "gurala" da ih što prije napravim ;)
















...sljedeća kolekcija od također 6 naušnica je mojaaaaaaaaaaaa samo moja lalalala :)

















...jučer sam prošetala plave...evo kako stoje...





...a ova kolekcija od opet 6 naušnica biti će izložena na sajmu iduće nedilje...u planu imam napraviti naušnice sa zlatnim kapicama pa uskoro očekujte i tu kolekciju ;)