petak, 14. kolovoza 2015.

XXL pleteni paket :)

...s obzirom da mi ovaj vikend nije u planu komp zbog raznih obaveza danas sam doslovno od jutra do mraka na njemu uf uf uf...a kad je tako evo još jedan članak...moja draga Monika je jutros predigla paket i poslala mi sliku pa sad mogu objavit ono s čime me okupirala zadnjih desetak dana...riječ je o 3 pletena kompleta...za nju, sestru i nećakinju...obožavam za njih izrađivati jer se one uvik oduševe i ishvale me na sve strane :))))))


...krećemo od kompleta za moju omiljenu kreativku Moniku...kK šal CHAINS & kapa GROZD :)

















...sljedeći je modri kK šal & kapa RUPE za sestu Paulu :)
















...i za kraj slatki dječji ljubičasti kK šal & kapa RUPE za malenu nećakinju Elenu :)













...sa mojoj dragom kolegicom i ovaj put sam imala savršenu kreativnu razmjenu...u zamjenu za svoja 3 pletena kompleta izabrala sam njena 2 kompleta unikatnog nakita...jedan mi je stigao a drugi će uskoro jer će biti izrađen od specijalnih ljubičastih alki samo za mene naručenih :)))) 
...i bome to vridi čekat onda e ;)

...a sada divite se ovom savršenom kompletu...



...ova fotkica je nastala u trenutku kada sam sila ispred pošte i s nestrpljenjem otpakirala paket...aaaaaaaaaaaaaa ma ko bi čeka da dođe do kuće ;)


...ako poželite sličan komplet posjetite facebook stranicu 
i odaberite svoj komplet...ja sam totalno zaljubljena u ovaj nakit jer je famozan, efektan i tako lagan a najviše zato što je Monika jedna predivna cura s kojom od prvog dana komuniciram savršeno a nismo se nikad u životu vidile...jednog dana ipak će mo popiti kavu uživo ;)

...ljube moja fala ti šta s velikom ljubavlju kitiš sebe i familiju mojim pletenim modnim dodatcima...ti znaš da i ja tvoj nakit s ogromnom ljubavlju nosim...i to češće nego svoj onda ti je sve jasno ;)