petak, 14. kolovoza 2015.

Pomozimo Katarini da odraste

...svitu moj opet vas pozivam u jednu humanitarnu akciju...ovaj put riječ je o jednom maloj djevojčici koja triba jako puno novčanih sredstava za svoje operacije...više detalja o njonoj bolesti pronaći će te u grupi koju su osnovali kreativci na facebooku pod nazivom


gdje doniramo svoje radove a sav prihod od prodaje ide upravo za našu malu Katu :)

...ja sam sudjelovala već nekoliko puta i nisam se imala potrebu falit s tim...ne radim to ni sada nego vas samo želim u što većem broju potaknit da sudjelujete na bilo koji mogući način...ovaj put napravila sam 15 paketa s narukvicom i magnetom Grafike Plus koji će se u sklopu ove grupe prodavati po 25 kn komad...ljubazno vas pozivam ukoliko vam se neki sviđa da se javite organizatorici te s njom dogovorite sve jer ću ja svoje rodove poslati njoj...a ako niste zainteresirani za kupnju mog nakita u grupi će te pronaći brdo drugog predivnog nakita te ostalih kreativnih stvari...najbolje je da odma posjetite grupu i vidite šta se nudi...sebe razveselite a Kati pomozite!!!

Veliko HVALA za svaku vašu donaciju :)

...evo mog i Damiorovog skromnog doprinosa...