četvrtak, 20. kolovoza 2015.

...komplet nakita u jednoj BOJI...

...u zadnje vrime jako sam malo kK kompleta nakita napravila jer sam imala puno špage pa sam se uhvatila raznih narukvica...sad kad sam dio donirala i ostatak pripremila za sajam na koji ću ići na kraju miseca mogu se ponovno posvetiti kukičanom nakitu :)

...ovaj kK komplet BOJE napravljen je u samo crvenoj tamnijoj boji za jednu predivnu curu Marinu...
...taj dan kad sam ga završila bila je kiša pa sam komplet morala slikati u kući i to s mobitelom jer mi crvena boja aparatom uvik ispadne drečava tako da fotkice nisu baš najbolje...najvažnije je od svega je da se ponosnoj vlasnici svidio i da je rekla da je puno lipši uživo nego na slikama :)











...nadam se da ću za skori sajam stići napraviti i kukičanog nakita...veselim se druženju s mojom ekipom iz udruge...zajedno uvik prikupimo skomna sredstva kako bi i dalje živio naš kreativni rad...

...fala svima na podršci...pusa