srijeda, 19. lipnja 2013.

lanac i vuna čine ćuda ;)

...lipi moji zahvaljujući vašim pohvalama hrabro sam nastavila sa izradom ogrlica koristeći lanac i vunu...fala vam na podršci :-)


...ogrlice su jednostavne, efektne i jedinstvene...i svatko od vas je može dobiti u svojoj omiljenoj boji :-)
...planiram ih imati u ponudi tokom cijele godine...samo se nadam da neće nestati lanca ili vune iz nabave :-)

pink, žuta i crvena su trenutno dostupne samo po jedan komad :-)







...a ovu crnu i ljubičastu ogrlicu sam napravila sebi jeeeee :-)









...a imam i ovaj lipi komplet...ogrlicu i narukvicu :-)



...moj kreativni kutak :-)







p.s. možda ste primjetili da su stalci za nakit malo minijaturni eeeeeeeee to je i mene iznenadilo kad su stigli iz Kine...osim toga bili su razbijeni u nekoliko djelova :( pa sam ih jedno cijelo popodne pokušavali ponovno sastaviti i zaljepiti...uf uf uf a poslužit će dok ne nabavim bolje :-)


Uostalom tu je je moja draga Marisol pa ko triba obične stalke jer ogrlice definitivno izgledaju bolje na njoj! :-)