srijeda, 19. lipnja 2013.

ŠAL OVRATNIK - new design :)

...uf uf uf najviše od svega mrzim kad proizvođači povlače neku vunu sa tržišta a bila je savršenaaaaaaaaaaaaaaa :(


...evo sami procijenite šta fali ovim šatiranim veselim nijansama?! NIŠTA!!! ma...





...ovu vunu sam kupila ima cca 2 godine i od nje napravila sebi ovaj duguljasti tanji šal i nakon što sam ga par puta nosila skužila sam da mi je u njemu zimaaaaaaaa i da mi služi na vratu samo kao ukras pa sam odlučila napravit make over...ali kad sam otišla u pozamanteriju da kupim još 1-2 klupka dočekala me tužna vijest...da ga nema više u ponudi šmrc :(



...ali kako u svakom zlu ima i nečeg dobrog tako je i u ovoj situaciji bilo :)


...dogodilo se nešto šta ja puno volim...IZAZOV: od starog šala triba je nastat novi, gušći i kraći...i taraaaaaaaaaaaaaa evo ga ispa je savršeno...barem meni :-))))))






...malo sam nadodala žute boje da bude efektniji porub i da se bolje istaknu rese koje sam iskoristila od prethodnog duguljastog šala...i razlika je u tome šta je ovaj model šala cili kukičan a onaj stari je bilo pleten na igle...


...veselo donosim sljedeći zaključak: 100% reciklirano i opet UNIKATNO jupiiiiiiiii :-)