subota, 15. lipnja 2013.

NARUKVICE - limited edition :)

...drage moje dame evo malo veselja :-)
...trenutno imam u ponudi limitiranu kolekciju narukvica od gotove fine žice sa rubnim okruglim zakovicama i perlama :-)




...prva verzija ovih narukvica je bila prepletena vunom i malim perlicama ali kad sam ih stavila na ruku primijetila sam da se vuna stalno okreće pa mi se narukvice kao takve nisu svidile i onda sam odlučila staviti samo perle...





...važna napomena za sve zainteresirane: od svake narukvice imam samo po jedan komad...
...dodatna pogodnost: dostava do kraja godine preko Tiska za samo 5 kuna :-) jer 50% (5 kn) plaća kupac a 50% (5 kn) kreativna Kike :-)










...jedino je ljubičasta već rasprodana...moja...samo moja...tralalalala :-)




 ...ukoliko se ostale narukvice razgrabe za tren ponovno ću ih ubaciti u ponudu jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee veliki pozzzzzzzzzzzzzzz svima :-))))))))))))