nedjelja, 2. lipnja 2013.

...makeover moje vesele haljine :)

...eh prije mi se događalo da odjeću koju više ne nosim samo dalje proslijedim nećakinjama a u zadnje vrime mi se događa da im nemam šta poslati jer sve skoro recikliram za nakit ili preuredim za ponovno nošenje:-)
...u ovom slučaju riječ je o preuređenju jedne od mojih omiljenih haljina kojoj se gornji dio izlizao od pranja i malo previše ušao u sebe pa sam jednostavno odlučila od haljine napravit samo veštu :-)


...vešta je dovoljno sama po sebi originalna pa nije bilo potribe za nekim dodatnim ukrasima...a posebno obožavam ovaj šareni cvit :-)


...gornji dio sam izrezala pažljivo nožicama i poravnala da dobijem jednako s obe strane...


...za donji dio sam kupila lipi ukrasni laštik i prišila ga uz rub haljine...


...taraaaaaaaaaa i tako sam dobila svoju veštu...jednostavno za oblačenje i udobno za nošenje :-)


...i vrlo važno je šta se slažu uz moje omiljene čizmice :-)






...prošetala sam i svoju novu ogrlicu :-)



...tralalalalala ja sam zadovoljna kako je ispao ovaj jednostavni a efektni make over...vešta je išla u đir odma i to na lipi ženski noćni izlazak :-)






...a je nam bilo lipooooooooooooo aaaaaaaaaaaaaaa 
:-)))))))))))))))