nedjelja, 2. lipnja 2013.

BIK i BLIZANCI :)

Žena bik se uspješno nosi sa svojim životnim problemima, ponekad ima silovitu narav, ali je otvorena i poštena. Zanimljiva je i mistična, voli svoju kuću, vrt, a u postizanju svoga cilja ne želi biti ometana...

Blizanci su vedri i optimistični ljudi koji imaju potrebu da se oko njih stalno nešto događa. Ne podnose dosadu i monotoniju, a u njihovoj glavi uvijek je prisutno mnoštvo ideja koje često ne stignu realizirati. Iznimno su druželjubivi i zabavni. Vole inteligentne i zanimljive ljude koji imaju što za reći, a posebno cijene one s kojima mogu satima razglabati o knjigama, filmovima, glazbi ili drugim stvarima koje ih zanimaju...


...sigurna sam da će se svaka od mojih prija pronaći u ovih par rečenica...ali ipak svaka od njih je posebna i karakterno drugačija iako su rođene u jako malim vremenskim razmacima...i neke su čak istog horoskopskog znaka...

...ja volim svaku od njih jednako i ne bi mogla zamisliti svoj život bez njih nikako :-)

...ovogodišnje rođendanske poklone sam prilagodila njihovim željama...dvije su zaželile slično a jedna sasvim drugačije...


...ponosna vlasnica ove kape, ogrlice i broša je Ivana G. :-)












...ponosna vlasnica ove kape, ogrlice i broša je Jelena K. :-)








...ovaj šal napravila sam tehnikom tuniskog heklanja...



...kakav bi to projekt bio bez sudjelovanja moje mace Tigre :-)







...ponosna vlasnica ovog šala, ogrlice i broša je Ivana B. :-)










...drage moje prijateljice sritan vam 33. rođendan 
:-))))))))))))

kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss kiss