srijeda, 12. lipnja 2013.

kreativna Kike on the road :)

...lipi moji kreativna Kike nastavlja svoju "turneju" :-)




...ovaj put uputili smo se malo u sjevernije krajeve u naš lepiiii velegrad Zabreg...
hahaha tako sam ga ja zvala kad sam bila mala :-)
...nakon šta smo obavili poslove po Zg-u uputili smo se a di drugo nego u shopping u West Gate :-)




...spavanjac smo imali u Jospidolu...
prava domaća atmosfera...janjetina i piletina ispod peke :-)



...ma dočekalo nas ka prave mladence ;-)




...e sutradan nakon doručka smo odlučili napravili đir tj. tražili smo kafić di ćemo popit kavu i pojest jagode...zaključili smo da smo "zaglavili" u jako jakooooooooooooooooooooooooo zelenom kraju ;-)





































...povratak kući bia je isto vesel i zanimljiv :-)


...pronašla sam svoj davno izgubljeni avion ;-)



...i obašla svoju kuću u selu ;-))))))


...a na kraju smo prošetali stopama Nikole Tesle :-)




























...i svratili na još jedno vjenčanje ;-)



...nego sve sam vam ove slike stavila kako bi se pofalila lipom boršom na rese i cvitom u kosi ;-)






cmock cmock cmock cmock :-)