petak, 30. kolovoza 2013.

Dejzi :)

...evo sam napokon, nakon duge potrage, pronašla lutku s glavom kako bi vam mogla lipo predstaviti svoje radove a pogotovo ove nove 2u1...
...presritna sam i prezadovoljna :-)



...eh da lutka se zove Dejzi...ime joj je dao moj dragi ka šta je da i Marisol...i ja se pitam odakle on izvlači ta imena...evo kaže da su mu to imena bivših cura...eto sad znamo ;-)



...ponovno sam slikala svoje zadnje kreacije jer s prethodno objavljenim fotografijama nisam bila zadovoljna...
...starinska vaza moje bake i stakleni mini akvarij napokon mogu odahniti jer više ne moraju biti moji rekviziti kad imam ovu lipoticu i slatkicu Marisol ;)



...eto to su bile nove fotografije moje kreacije crvenkapice...
...uskoro će otići baki u šumu tralalalalalalala ;-)



pozzzzzzzzzzzzzzzzzzz