subota, 24. kolovoza 2013.

...narukvice za moju dušu :)

...opet mi je mila majčica iskopala iz ormara nešto lipo...ovaj put riječ je o koncu za goblene :-)


...u jednom dućanu pronašla sam (samo) 5 drvenih narukvica u svijetlo lila boji što je bila savršena podloga za izradu ovakvih vrsta narukvica...


...izabrala sam boje...uzela lipilo i krenila s izradom...


...nakon nekoliko sati truda i rada ovo je rezultat :-)


...s obzirom da su ovo jedini primjerci narukvica (i ko zna kad ću opet naletit na drvene krugove za izradu novih) sve sam ih zadržala sebi :-) 


tj. samo vam je smeđa dostupna...eto bar jedna :-)


...uskoro slike mene i mojih novih "najboljih prijateljica" ;-)











...volim ih volim i volim <3




...evo plave narukvice i crvene ogrlice iz prve šetnje :-)





...tralalalalala pusa svima :-*