srijeda, 7. kolovoza 2013.

...još jedan dječji model 2u1 :)

...evo je gotov još jedna rođendanski poklon i to za slatkicu Magdalenu...kćerkicu moje prije Gorane o kojoj sam pisala u prošlom postu...jeeeeeeeee :-)

Megi je dobila moj novi model kape i šala 2u1 u tamno ljubičasto-žutoj boji s žutim leptir botunima :-)




...gore sam fotografirala na lutki da vam otprilike pokažem kako model stoji iako je prevelik za lutku :-(

...a na ovoj donjoj fotografiji pokušala sam najbolje prikazati boju kompleta jer se na ostalima ne vidi baš da je riječ o lipoj tamno ljubičastoj boji...





...to su ti slatki leptir botuni...ja se sva rastopim kad ih ugledam pa ih šijem na sve dječje modele...a imam i modele: srca i cvjetiće pa uvik sto puta razmišljam koju vrstu da stavim uf uf uf koji problemi ;-)


...draga Megi sritan rođendan želi ti teta Kike :-*