subota, 24. kolovoza 2013.

picasa & me :)

...ja ne mogu više nijedan dan svog života zamisliti bez kukice ili igla za pletenje i zbog toga mi se često dogodi da moram nekom dragom biću (90% mome sinu) reći:


...a da nisam naučila plesti i kukičati mislim da bi se definitivno bavila fotografijom...obožavam ovu tehniku olovkom...fala ti picasa koji uvijek omogućiš da moje fotografije izgledaju savršeno (barem meni) <3








...susida Sivka nema već 3 tjedna pa sam tužna zbog toga...ovo su slike fotografirane prilikom njegove zadnje posjete :-)


















...ova slika mi je posebno savršena jer se potrefilo da je Tigra legla na pod kraj moje mašine za šivanje i malog ladičara na kojem na dnu imam zalipljene dvi mace...


...evo i u boji ta ista slika...big likeeeeee :-)


...i malo povrća...mislim zadnjeg šta ću ubrat ovo lito :(





pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :-)