četvrtak, 22. kolovoza 2013.

kRiČaVo LJuBiČaStI :)

...hellllllloooooooooooo drage moje :)


...evo sam i ovaj svoj šalić privela kraju...
sritna sam ka malo dite :) 


...prvo malo slika macike Tigre koze slatke najslađe :)







...ova mustra se radi kukicom i uz pomoć ravnala da bi se dobio ovaj poseban efekt...malo je zahtjevna procedura izrade ali je toliko predivan rezultat pa se definitivno isplati sav trud :-)



...lipo ga je za vidit ali nije baš tako toplo za nosit pa sam napravila ovratnik koji se omota dva puta oko vrata pa onda nema straha od zime ;)



...još kapicu moram napravit ali gušću barem oko dijela di su mi uši...možda kombinaciju ove mustre i još neke druge pa da se ipak vidi da je pravi komplet :)


...uf uf uf to još moram smislit šta ću i kako ću...trenutno radim neke druge projektiće pa ko zna kad će ta kapica doći na red :(



...lipi pozzzzzzzzzzzz...kissiiiii :-*