četvrtak, 22. kolovoza 2013.

ogrlice VUNA i DRVENI KRUG :)

...evo sam smislila još jednu vrstu ogrlica :-)





...nedavno sam kupila ove drvene krugove koji su se prodavali kao narukvice u paketu po 5 komada...kad sam došla kući i skinila onaj plastični dio koji ih je držao na okupu skužila sam da su premali tj. da moja (inače jako tanka) ručica ne može proć kroz njih...aaaaaaaaaaaa to su dječje narukvice oćitoooooooo :(

...bila sam tužna samo par sekunda jer sam odma smislila kako ću ih iskoristiti na moju i vašu radost :)





...s obzirom da su krugovi drveni jako su lagani pa ih se može kombinirati s vunom...za svaki krug sam izradila kukičani nizani lanac od vune u nekoj totalno drukčijoj boji i na vrhu (oko vrata se veže) spojila u malu mašnicu...



...kao dodatan efekt dodala sam ove preslatke drvene botuniće koje sam nabavila u skoro istoj nijansi kao krug tako da sam prezadovoljna konačnim izgledom ogrlica :-)



...ovo je samo dio gotovih tj. bolje reći onih ogrlica do koje možete vi doći ako se javite na moj 

...kolekcija ovih ogrlica je limitirana jer drvenih krugića nemam u izobilju ali ću se potruditi da nabavim opet slične za sve one koje budu zainteresirane za ovaj model ogrlice :-)



...ova (doli) žuta ogrlica s ljubičastim krugom je moja :-)
...od 4 paketa koje sam kupila bio je samo 1 krug u mojoj omiljenoj boji a on se ne daje nikome ne ne nema šanseeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :-)



...uskoro fotografije i ostalih ogrlica a do tada pozdravljam vas od srca...zdravi i veseli mi bili :-)