utorak, 10. rujna 2013.

KARLA :)

K...reativnost

A...vantura

R...adost

L...jepota

A...firmacija


...asti koliko lipih značenja se nalazi u ovom imenu...ne znam zašto ali obožavam ovo žensko ime...ma ko će to znat to su neke više sile


...nego vratimo se mi temi...a to je naša preslatka Karla (kćerkica moje prije Jelene) i njen novi pleteni kompletić koji sam joj napravila za ovogodišnji rođendan :)





...kompletić sam namjerno napravila malo većeg kako bi ga Karla mogla nositi više godina...kapa ima trakicu koja je sužava po potrebi a šal je dovoljno dugačak da se može omotati 2-3 puta također ovisno o potrebi ili želji...


...ovim putem želim se od srca zahvaliti Karli koja redovno (sa svojom majčicom) prati sve objave na mom blogu...detaljno pregleda sve fotografije...fala lipe moje <3





...a Karla vam kao i ja obožava mace što je očito skužila i moja Tigra jer se došla slikat sa Karlinim kompletićem :)



...evo jedna lipa slika...Karla i ja s jednog našeg zajedničkog druženja <3


...i još jedna...Jele draga zar ne vidiš da je ovo dite moje...ima cvit u kosi ;)


...draga Karlice voli te puno teta Kristina...šaljem ti sto milijuna poljubaca...ostani i dalje tako slatka, dobra i predivna...blago tvojoj mami što te ima...pusa :)