subota, 14. rujna 2013.

...ogrlice s dva lica :)

...u zadnje vrime stvarno sam puna inspiracije pa samo stvaram...i to sve i svašta od nakita do odjeće...uf samo neka ova inspirativna faza potraje što duže :)



...s obzirom da mi se jako sviđa tehnika kukičanih lanaca od vune odlučila sam napraviti još nekoliko vrsta ogrlica uz pomoć njih...
...ovaj put sam kombinirala tanke i debele te jednobojne i dvobojne...


...meni se jako sviđa kako ogrlica na kraju izgleda pa sam ove obe zadržala za sebe jeeeeeeeeeeeeeeee :)


...dodatna pogodnost je što se ogrlica može nositi s obe strane i drukčijeg je oblika kad joj se strana zamjeni pa možemo reči da ogrlica ima dva lica...


...za neke od vas je možda preglomazna al meni je baš savršena :)


...zato vam dame moje i nudim šaroliki izbor kako bi svaka od vas mogla pronaći ogrlicu po svom guštu :)


...ako imate neku ideju kako vi zamišljate svoju unikatnu ogrlicu javite se s detaljnim opis na 
pa ću prema tim uputama nastojati ostvariti vašu želju :)


...fala vam od srca drage moje na potpori i narudžbama...pozzzzzzzzzz :)