utorak, 17. rujna 2013.

...veseli ŠAL ovratnik: SPIRALE :)

...već neko vrime planiram sebi napraviti par šalova sa spiralama...one su tako jednostavne a efektne...još kad se ubaci nekoliko živih boja dobije se nešto savršeno :)


...ideja je nastala putem...a inspirirana sam bila jednom dječjom kapom...


...kad sam sve privela kraju ispalo je bolje nego sam zamišljala...ovo sam JA i ovo je MOJ šal...za neke je možda više dječji ili prešaren al meni je savršen :)


...uz šal sam odlučila sebi napraviti jednobojnu kapu i to u tirkiznoj boji...uskoro slike jer je kapa još u izradi ;)


...i tako je kreativna Kike opet lipo razveselila samu sebe :)


...ovaj model je dostupan samo prema narudžbi i u svim mogućim kombinacijama boja pa ukoliko ste zainteresirani za svoj UNIKAT javite se putem 


...lipi pozzzzzzzzzzzzzzzzzz :)