petak, 13. rujna 2013.

...sreći mojoj nema kraja :)

...svi mi imamo svoje snove tj. želje...pa ih tako imam i ja...uf uf uf uf uf tisuću njih ;)









...e pa jednu veliku želju nedavno mi je ostvario moj dragi, ljubljeni momak...zlato moje :)



...konji...konji...konji...evo i sad mi suze idu od radosti dok vam ovo pišem...

...uživajte u fotografijama jer sve moje riči su suvišne...





























...za ovo posebno putovanje, kao što vidite, odabrala sam nekoliko kreacija od sportskih do finijih i nakitila se drangulijama kreativne kike ;)

...roza...tirkizna...ljubičasta...bijela...crvena...najradije bi sve boje nosila uvik :)




...s obzirom da nam je Bosna bila na domak ruke svratili smo na obid:)





























...a malo mače umalo otišlo s nama za Split :)












...povratak kući bio je isto lip i pun romantike jer je dragi za mene imao još ne jedno nego dva iznenađenja...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)











...prvo: Buffalo Bill City  :)

















...i drugo: kupanje na pješčanoj plaži u Ninu uz zalazak sunca...ma za rastopit se :)








fala ti mili...neću ovo putovanje nikad zaboravit...
I love you :)